Stäng sökpanel
FRI FRAKT över 399 kr

Beställa

Hur beställer jag från Uppercut? Kan jag beställa via telefon? Hur fungerar er Orderbekräftelse? Hur får jag information om Uppercut och erbjudanden om kampanjer och nyheter? Jag har problem med att lägga min order, vad är fel? Kan jag själv komplettera/ändra min order? Kan jag avbeställa min beställning? Hur fungerar 3 för 2?

Hur beställer jag från Uppercut?

Du kan beställa direkt på www.uppercut.se eller via vår kundtjänst. Om du är ny kund och vill veta mer i detalj hur ett köp går till kan du läsa mer under Kundservice eller så ringer du in till oss på 036-12 08 00 så informerar vi dig om hur du gör ett köp.

Kan jag beställa via telefon?

Självklart! Ring oss på 036-12 08 00 så hjälper vi dig. Vi har öppet helgfria vardagar mellan klockan 09:00-16:00. Tänk på att om du ringer till oss kan du betala med Klarna Faktura, Klarna Konto, postförskott eller med betalning till vårt bankgiro. Vi kan inte ta emot bankuppgifter eller kortuppgifter via telefon

Hur fungerar er Orderbekräftelse?

När du har gjort din beställning skickar vi en bekräftelse till din e-postadress som gäller som kvitto och är en garanti på att ordern har gått igenom. Det är viktigt att du uppger korrekt e-postadress. Har du gjort en beställning på www.uppercut.se och inte fått en orderbekräftelse från oss på mailen så ta kontakt med vår kundtjänst på support@uppercut.se.

Hur får jag information om Uppercut och erbjudanden om kampanjer och nyheter?

Bästa sättet att få information om våra erbjudanden är att prenumerera på våra kampanj- och nyhetsutskick. Vi finns även på Facebook, sök på Uppercut så hittar du oss.

Jag har problem med att lägga min order, vad är fel?

Kontrollera gärna att alla uppgifter som behövs är ifyllda och att du uppfyller de krav som gäller för det betalningssätt som du har valt. Om du fortfarande har problem kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper vi dig.

Kan jag själv komplettera/ändra min order?

Nej, det går inte att göra ändringar online, men hör av dig per telefon eller e-post till kundtjänst så försöker vi lösa din förfrågan.

Kan jag avbeställa min beställning?

Om du kontaktar oss kan vi kontrollera hur långt din order har kommit i processen och går det att annullera din order gör vi det. Har den hunnit gå iväg från oss är det ändå viktigt att du hämtar ut ditt paket om det hamnar hos ett postombud för att du inte ska få en kostnad för outlöst paket.

Hur fungerar 3 för 2?

Vid nyttjande av denna kampanj erhålles den billigaste varan på köpet. Ex. köpet innehåller tre produkter där priset på respektive vara är 100SEK, 150SEK samt 250SEK. Det innebär att den totala rabatten på köpet blir 100SEK. Om du väljer att returnera en av varorna kommer rätten till kampanjen att tas bort och de varor du väljer att behålla återgå till fullpris.